Friday, December 23, 2011

chenta hateiy ku...




bila cinta diduga dan tak di jangka...
semua indah x serupa dahulu lagi..
hanya doa dan keyakinan ku untuk mu sahaja menjadi teman..
meskipun berat mate memandang.. usah di tanya pula pada hati ini..
kisah aku dan kamu adalah catatan yang telah tertulis azalinya..
aku tetap sayang kamu selamanya..
jangan di pandang pada kelemahan diri, tp kau lihat betapa ikhlasnya aku untuk kamu..
meski pun jauh tetap kulihat kau dekat..
meskipun pahit perlu ku telan melihat kau cuba menjauhkan diri dari ku..
doa tetap ku utus tidak putus..
mana mungkin aku sanggup melihat kau pergi dari ku..
melainkan kau doakan sahaja aku terus meninggalkan dunia ini selamanya, baru mungkin aku dapat menerima hakikat kau tiada untuk ku....
sayang kamu...

No comments:

Post a Comment