Saturday, December 24, 2011

hati

Hanya untukmu kekasih hatiku....
hati yg berduka..
bersama lara......

tak sanggup lagi diduga
kerana kau pn turut derita

di mana kau lah degupan jantungku
duka hatimu..kerana aku..
aku yg lemah tak terdaya lagi...
akui segalanya...
kerana aku yg papa

papa...kosong...
di mana semangatnya hilang
entah di mana...
mahu ku pulihkan...
kerana..
aku tak sanggup kau turut merasa
apa yg aku rasa....

tapi...
walau ku sorokkan beribu batu
hatimu sudah dekat dengan ku
di mana suara hati ku
boleh kau dengari...
bukan niatku lari darimu.....
tapi hatiku....
sedang diduga...
pancaroba....
yg mengawal aku....

bantulah aku...
ubat hatiku...
aku tak mahu..
hati ku mngawal diriku....
kerana itu derita untukmu..

aku..
yg lemah....
harus kuat....kerana kau semngatku...
bantu aku....

ingat aku dalam doamu............

No comments:

Post a Comment