Friday, January 20, 2012

AKU TAK NAK TERKENANG

ya Allah.........

ape lagi daya mampu utk aku jadikan kekuatan..
aku manusia biasa yang x punya kehebatan tertentu seperti insan pilihan mu lain ya Allah....
aku hanya mampu merintih dalam hati...
mengharap Engkau mampu mampu memberi aku kekuatan meneruskan hidup...
salahkah aku lelaki yang meluah perasaan kekecewaan ini...
terus terang aku kecewa tetapi siapa aku untuk menghukum...

aku manusia biasa bukan istimewa...
dulu kau kata aku lah segalanya...
tapi kini... aku terpaksa mengemis semula kata2 itu diatas silap ku yang aku akui...
tp kau juga harus ingat aku sering katakan aku hanya manusia biasa sahaja..

HATI....
perlukah aku rasa malu sebagai seorang lelaki untuk memiliki atau menyatakan perasaan hati luka ini...
aku juga perlu meluah agar tidak menjadi barah dendam...
aku rela memalukan diri bagai tiang tidak berperasaan meghadap orang yang kau kate sayang sedangkan aku adalah tunang mu...
andai ada laki lain di tempat ku pasti sudah gelap masa depan antaranya sekarang...
bagai mana aku perlu mengumpul semua kekuatan sehingga orang yang paling aku cintai dan orang yang aku sekiannya paling percaya menangisi orang lain di hadapan ku...
aku ini siapa waktu dan ketika itu....
Ya Allahhhhh.......

kala terkenang pasti gigil seluruh tubuh ini....
bukan aku tiada kekuatan...
tp aku ini manusia biasa juga.....
jangan dikat bagaimana hati ini merintih sayang ku...
ye aku sepertinya mementing diri kala ini...
tp ingat lah hasil tindakan siapa aku jadi begini...

dulu, masenya diberi ruang sedikit untuk berdikari untuk mu...
tp adakah ini hasil yang aku terima dari mu...
mana janji2 mu terhadap ku...
masa aku melihat kau gembira bersam teman aku sangat gembira sayangg...
tp bila kegembiraan yang kau cipta bersamnya rupanya ade duri yang menghiris status kita bersama...
luluh hati ini jika ingin di ikutkan...
luluhhhhhhh sangat2...
tapi siapa aku untuk menghukum...
andai ianya ujian aku sangat2 menerima...
tp... aku sangat mengharap engkau juga memahami hati yang kau pernah lukai...
luka yang telah aku cipta adalah luka kesilapan yang lalu, bukan luka pada sebuah perhubungan yang aku cipta sangat istimewa sayangku...
selama mana aku tatang perhubungan ini, tp sekalipun tidak pernah untuk aku robek atau aku calarkan...kerna aku tahu nilai sebuah percintaan...
tp kini aku sangat tercalar...
hari2 aku kuatkan semangat untuk tidak terkenang,
namun aku manusia biasa kala kenangan itu datang menjengah...
YA ALLAHHHH....
TABAHKAN LAH HATI INI YA ALLAHHHHH......
SAKIT TAK TERKATA SEBUAH CINTA CUBA DI KHIANATI...
KERNA SINARNYA KIAN MALAP DAN SANGAT AKU TAKUTI SINARNYA TIDAK LAGI MENYINAR AKAN DATANG.... AKU INGIN KAN MUUU SAYANGGGGGGG

No comments:

Post a Comment